פרויקט תרבות מסביב לעולם- חלק ד' : Google Earth and Google Street View in VR

ברשומות בקודמות סיפרתי איך התחלתי פרויקט תרבות מסביב לעולם. תוכלו לקרוא את חלק א' פה המספר איך הכל התחיל, חלק ב' פה וחלק ג' פה
היום אכתוב על איך עשינו השוואה גאוגרפית בין השכונות שלנו: השכונה של בית הספר שלנו לבין האזור הכפרי של בית הספר באנגליה עמו אנו מתכתבים (וארה"ב לכיתה המקבילה) ואייך השתמשתי במציאות מדומה בעזרת משקפי קארדבורד כדי להעצים את החוויה. 

המטרה הפדגוגית: טיפוח חשיבה מרחבית, טיפוח מיומנות אנליטיות, יישום, השוואה, עבודת צוות, מיומנויות מוטוריות, חשיבה יצירתית והכל תוך שילוב כתיבה ואיות עם רלוונטיות ואותנטיות לעולם התלמידים. 

תחילה, כל קבוצה קיבלה שני מחשבים. במחשב אחד פתחה את google maps וכתבה את כתובת בית הספר שלנו. במחשב השני הקבוצה כתבה את כתובת בית הספר באנגליה. 
הילדים צפו במפות ושרטטו אותן על בריסטול חצוי: חצי בריסטול עם מפת אזור בית הספר וחצי בריסטול עם אזור בית הספר באנגליה. 





בדומה לפעילות "דלת הכיתה שהתחפשה" (עם כיתות ד') גם פה הילדים ציורו וכתבו שמות של מקומות בעיר על בריסטולים צבעוניים ולאחר מכן גזרו אותם והדביקו על המפה. 


לאחר ששרטטו מפה, עברו לאופציית google earth וראו את המפה כתמונה אמיתית שאפשרה להם לראות היכן ירוק יותר והיכן יש חלקים אורבנים: בנינים, חניות וכו. 



הילדים הסתכלו במפה והעתיקו גרסה משלהם לבריסטול:






טיול וירטואלי

בעבר סיפרתי על איך הכל התחיל, איך קניתי את משקפי הקארדבורד ושילבתי מציאות מדומה בכיתה, תוכלו לקרוא על כך בפוסט הקודם. 
כעת, בשלב שלישי השתמשנו במציאות מדומה כדי "לטייל" באזור הלא מוכר לנו, אופציה זולה הרבה יותר מאשר לטוס לשם... השתמשנו באפליקצית
Street View, הקלדנו את כתובת בית הספר באנגליה והתחלנו לטיל ברחובות השכונה. כל קבוצה קיבלה 12 דקות להיות עם משקפי הקארדבורד של גוגל. תלמיד שסיים הוסיף שני משפטים על מה שראה לפוסטר המשותף:
There are trees. 
There are roads and cars. 







מספר תוצרים:










הילי זוורו

אפשר להציע לי חברות בפרופיל הפייסבוק



PBL, english, efl, technology, עברית



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות