מדבקות, תגי מקצועות, כרטיסיות למשחקים ותגי שם לילדים


בעקבות הפוסט הקודם שכלל כרטיסיות של מערכת שעות, קיבלתי בקשה להכין גם מדבקות! אז החלטתי להוסיף דמויות מהעיצובים החדשים של דני ולשנות אותם טיפונת וליצור 16 דמויות חדשות לעמוד מלא מדבקות מגוונות. 

בבית הספר שלנו יש תא קטן לכל תלמיד ויש צורך לשים מדבקה מעל כל תא. אני אפילו מתכוונת להדביק אותן לפני תחילת השנה, כל ילד יגיע וישמח לחפש את שמו על התאים ולמצוא את התא שלו. 


הקלדתי את שמות הילדים בלב המדבקה, הדפסתי, גזרתי והרי המדבקות:



אם יש לכם דף מדבקות- הרווחתם! אבל אם לא, תוכלו להדפיס על דף רגיל ולהשתמש בסלוטייפ להדבקה.

באפשרותכם להגדיל את התמונה של התגיות ולשחק משחקים שונים כיד הדמיון, למעשה, ניתן להשתמש בכרטיסיות לכל משחק שבו יש צורך בכרטיסיות או פתקיות:

מפתח הלב: ניתן לכתוב פתגם שונה על כל פתקית ולפזר בכיתה, כל זוג בוחר פתגם שהוא מתחבר אליו ומכין עליו פעילות הסבר לכל הכיתה. 

חשבון: פתקיות עם תרגילים ופתקיות עם תשובות לתרגילים. התלמידים יכולים לשחק משחק התאמה. ניתן לשחק זאת כמשחק קופסא או כפתקיות שפזורות ברחבי הכיתה ועושים תחרות: מי שמשיג כמה שיותר תרגילים נכונים בזמן קצוב, הוא הזוכה. 

שפה: על פתקיות מסוימות ניתן לכתוב שורשים מסוימים ועל פתקיות אחרות מילים: הילדים צריכים להתאים את המילים לשורשים המתאימים. 

ניתן להוריד את הקובץ כאן. לחצו על "קובץ" ואז לחצו על המילה "הורדה". 
זה ירד למחשב שלכם ויפתח בתוכנת PowerPoint- מצגת.
כאשר המצגת נפתחת ואתם רוצים להקליד את שמות התלמידים, רצוי לעשות תקריב כדי שהשקופית תגדל ותוכלו לראות יותר טוב ולהקליד בקלות רבה יותר. לשם כך יש ללחוץ בתחתית המצגת על ה+ ולהגדיל פה:


לאחר מכן הוסיפו תיבת טקסט בדיוק באמצע התג וכתבו את שם התלמיד בתוכה. (לחצו על "הוספה" --> "תיבת טקסט").

תוכלו להקטין את המסך שוב כדי לראות שהכל ישר ולשביעות רצונכם. 

המשך יצירה מהנה!

הילי



משחקים, עברית, חדשנות, מדבקות, יום הולדת, קישוט כיתה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות