מגנטים של סדר היום או בפשטות.... מערכת שעות!

בבית הספר שלנו, בכל יום ישנו תורן שמסדר מגנטים של שמות המקצועות על הלוח בתחילת היום כדי שלכל התלמידים תהיה את המערכת מול העיניים.  מכיוון שהמגנטים הללו על הלוח כל היום, כל יום, החלטתי לגייס את בעלי הגרפיקאי המוכשר, ולעצב שלטים צבעוניים שיהיו כייפים לילדים להסתכל. 


תחילה, הוא צייר ביד את המסגרת:


לאחר מכן, שילב דמויות שיצר וצבע מחוץ למסגרת. אחר כך העבודה שלי התחילה, הוספתי בפונט BN cloud את שמות כל המקצועות שיהיו השנה לתלמידים בכיתה:




לבסוף הדפסתי, ניילתי את הדפים, וגזרתי:


אחרי הנילון יכולתי להוסיף מגנטים מאחורה. השתמשתי בדף מגנטים שאפשר לקנות בכל חנות יצירה ושמתי שתי חתיכות קטנות בצידי כל שלט:



כל השלטים מוכנים! אשמח להעלות תמונות מהשטח אך בינתיים, יש לי תמונה מהמקרר בבית! :)



להורדת הקובץ לחצו כאן.
כדי להוריד לחצו על החץ הקטן המורה מטה. 
כדי להוסיף את שם המקצוע עמדו באמצע הכרטיס והקליקו: הוסף-> תיבת טקסט-> שם המקצוע. 

הנה השלטים כפי שהכינה המורה אפרת סלע קלייטמן:


המורה סימה זגורי-טוביהו החליטה להשתמש בדלת ה"פלדלת" שבכיתה ויצרה מגנטים של סדר היום על הדלת:


המורה רוני משה גם תלתה את סדר היום בכיתתה:





הילי

מוזמנות לעמוד הפייסבוק שלי עם שלל רעיונות בחינוך: רעיונות בחינוך. 

אפשר להציע לי חברות בפרופיל: הילי זוורו


עברית, חדשנות, משחקים

הוסף רשומת תגובה

9 תגובות

pnina lobel אמר/ה…
מקסים הילי... ותודה על השיתוף....
מקסים! אני רוצה את המסגרות של מקצועות הלימוד לשמות למגרה. איך אפשר לתת לי אותם בוורד?
Hili Zavaro אמר/ה…
אין בעיה להכין מהם שמות למגרה בפוואר פוינט, זוהי תמונה שאפשר להקטין או להגדיל על ידי עמידה על הריבוע הקטן בקצה. לאחר מכן מוסיפים תיבת טקסט באמצע המדבקה ואז רושמים את שמות התלמידים
מה הסיבה שרצית להעביר לוורד?
Hili Zavaro אמר/ה…
למעשה את יכולה להשאיר את התמונה בגודל המקורי ולהזין את שמות התלמידים ולהדפיס 4 גליונות לעמוד (בהגדרות ההדפסה). ואז יודפסו לך 16 שמות לעמוד. אני יכולה להעלות בקרוב עוד פוסט עם שמות למגרה אם את רוצה לחכות. :)
roni אמר/ה…
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
Unknown אמר/ה…
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.